Vyhledat vlakové spojení
Jízdní řády IDOS - Vlaky - Vyhledání spojení

Jízdní řády tratě 176 Plzeň hl.n. - Ejpovice - Chrást u Plzně - Radnice

Tarifní vzdálenost 32 km

Souhrnný přehled jízdních řádů na trati označené č. 176 od roku 2003 po současnost. V tabulce naleznete příslušný jízdní řád ke konkrétnímu číslu tratě, jak byly v daném roce očíslovány. Číslování některých železničních tratí bylo v minulosti změněno a s tím docházelo i k úpravám jízdních řádů. Čísla tratí v jednotlivých letech jsou uvedena na železniční mapě České republiky, která je přílohou každého jízdního řádu.

RokŽELEZNIČNÍ TRAŤ Č. 176 JÍZDNÍ ŘÁD
2019 Plzeň hl.n. - Ejpovice - Chrást u Plzně - Radnice (32 km) Jízdní řád , trať č.176
2018 Chrást u Plzně - Radnice (17 km) Jízdní řád , trať č.176
2017 Chrást u Plzně - Radnice (17 km) Jízdní řád , trať č.176
2016 Chrást u Plzně - Radnice (17 km) Jízdní řád , trať č.176
2015 Chrást u Plzně - Radnice (17 km) Jízdní řád , trať č.176
2014 Chrást u Plzně - Radnice (17 km) Jízdní řád , trať č.176
2013 Chrást u Plzně - Radnice (17 km) Jízdní řád , trať č.176
2012 Chrást u Plzně - Radnice (17 km) Jízdní řád , trať č.176
2011 Chrást u Plzně - Radnice (17 km) Jízdní řád , trať č.176
2010 Chrást u Plzně - Radnice (17 km) Jízdní řád , trať č.176
2009 Chrást u Plzně - Radnice (17 km) Jízdní řád , trať č.176
2008 Chrást u Plzně - Radnice (17 km) Jízdní řád , trať č.176
2007 Chrást u Plzně - Radnice (17 km) Jízdní řád , trať č.176
2006 Chrást u Plzně - Radnice (17 km) Jízdní řád , trať č.176
2005 Chrást u Plzně - Radnice (17 km) Jízdní řád , trať č.176
2004 Chrást u Plzně - Radnice (17 km) Jízdní řád , trať č.176
2003 Chrást u Plzně - Radnice (17 km) Jízdní řád , trať č.176

Staré jízdní řády z roku 1981/1982, které mají zcela odlišné čísla tratí, jsou umístěny samostatně na stránce Jízdní řád ČSD 1981/1982.

Copyright © 2024   Miroslav Vyka   All rights reserved
TOPlist
Webhosting poskytuje Český hosting
Valid XHTML 1.0 Strict
Valid CSS!
Dopravní web - Vidíme i to, co jiní nevidí ...
Kniha - Role regionální železnice ve 21. století