Jízdní řády tratě 240 Brno - Studenec - Okříšky - Jihlava

Tarifní vzdálenost 104 km

Souhrnný přehled jízdních řádů na trati označené č. 240 od roku 2003 po současnost. V tabulce naleznete příslušný jízdní řád ke konkrétnímu číslu tratě, jak byly v daném roce očíslovány. Číslování některých železničních tratí bylo v minulosti změněno a s tím docházelo i k úpravám jízdních řádů. Čísla tratí v jednotlivých letech jsou uvedena na železniční mapě České republiky, která je přílohou každého jízdního řádu.

RokŽELEZNIČNÍ TRAŤ Č. 240 JÍZDNÍ ŘÁD
2017 Brno - Studenec - Okříšky - Jihlava (104 km) Jízdní řád , trať č.240
2016 Brno - Studenec - Okříšky - Jihlava (104 km) Jízdní řád , trať č.240
2015 Brno - Studenec - Okříšky - Jihlava (104 km) Jízdní řád , trať č.240
2014 Brno - Studenec - Okříšky - Jihlava (104 km) Jízdní řád , trať č.240
2013 Brno - Studenec - Okříšky - Jihlava (104 km) Jízdní řád , trať č.240
2012 Brno - Studenec - Okříšky - Jihlava (104 km) Jízdní řád , trať č.240
2011 Brno - Studenec - Okříšky - Jihlava (104 km) Jízdní řád , trať č.240
2010 Brno - Studenec - Okříšky - Jihlava (104 km) Jízdní řád , trať č.240
2009 Brno - Studenec - Okříšky - Jihlava (104 km) Jízdní řád , trať č.240
2008 Brno - Studenec - Okříšky - Jihlava (104 km) Jízdní řád , trať č.240
2007 Brno - Studenec - Okříšky - Jihlava (104 km) Jízdní řád , trať č.240
2006 Brno - Studenec - Okříšky - Jihlava (104 km) Jízdní řád , trať č.240
2005 Brno - Studenec - Okříšky - Jihlava (104 km) Jízdní řád , trať č.240
2004 Brno - Studenec - Okříšky - Jihlava (104 km) Jízdní řád , trať č.240
2003 Brno - Studenec - Okříšky - Jihlava (104 km) Jízdní řád , trať č.240

Staré jízdní řády z roku 1981/1982, které mají zcela odlišné čísla tratí, jsou umístěny samostatně na stránce Jízdní řád ČSD 1981/1982.

Copyright © 2007 - 2017   Miroslav Vyka   All rights reserved
TOPlist
Webhosting poskytuje Český hosting
Valid XHTML 1.0 Strict
Valid CSS!
Dopravní web - Vidíme i to, co jiní nevidí ...
Dráhy Orlických hor - Cesta k lidem i k přírodě ...
Kniha - Role regionální železnice ve 21. století